"Aku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya, namun ku tetap berjanji akan masih mencuba untuk memujuk hatimu mencintai aku kerna semua yang ada hanyalah untukmu.."

Saturday, January 28, 2012

With you, im always fall in love

Mungkin aku pernah juga .
Merasakan ape itu CINTA !
Tapi tak pernah .. Seindah ini ..
Mungkin juga aku pernah ..
Merasakan RINDU ..
Tapi tak pernah Sedalam ni ..
Mungkin kamu takkan pernah percaya ..
Bahawa sesungguhnya .. Aku telah terjatuh ..
Terjatuh dibawah pangkuan mu ..
Jatuh dan bangun aku , hanye kamu yang tahu . 
Aku akui , aku telah larut kedalam hatimu yang Aku Cintai ..

Aku harap dirimu sabar dan tabah hadapi setiap liku2 ini .. Aku harap dirimu tidak selemah yang aku lihat semalam .. Apa pun berlaku , aku harap aku sentiase menjadi kekuatan buat dirimu . Aku harap disaat dirimu bersendiriaan , aku akan menjadi bayang-bayangmu .. Ketika kamu sedih, aku harap dapat menjadi sandaran buatmu .. disaat kamu tidak gembira , aku harap ... ku dapat menjadi senyuman buatmu .. Dan disaat kamu memerlukan aku, aku akan sentiase ade disamping ..
ingatt ... Jangan cepat mengalah yer sayangggg .. 
Segala rezeki, terletak ditangan Tuhan .. ku yakin, Tuhan tu ade jalan penyelesaian buat mu untuk mencari rezeki yang halal pada mase akan datang .. Kerana rezeki itu la yang akan jadi darah daging kamu n anak bini kamu kelak .. ku sentiase mendokan yang terbaik buat kamu ..
ku tahu apa yang terlintas dihati kamu .. apa yang terjadi .. aku tetap berada disisimu .. Namun ku harap dirimu kan setabah dan sekuat mungkin .. dan aku tetap disini bersamamu .. yakinilah , aku akan datang menjemputmu dengan senyumanku bieee ... May Allah Always bless you my DEAR .
  
Nota Kaki ::  I  U , I  ♥ U , I  U , I  U , I ♥ U , I ♥ U , I  U , I ♥ U , I ♥ U , I ♥ U , I ♥ U , I ♥ U , I ♥ U , I v U , I ♥ U , I ♥ U , I ♥ U
Muhammad Hanis Bin Juhari

No comments:

Post a Comment