"Aku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya, namun ku tetap berjanji akan masih mencuba untuk memujuk hatimu mencintai aku kerna semua yang ada hanyalah untukmu.."

Thursday, December 01, 2011

Kawan Lupa Kawan .

Okeyh ! aku ada kawan , tapi kawan yang lupa kawan . Cam tu la kawan aku yang sorang ni  , cepat je lupakan aku bila dia da jumpe kawan2 yang baru . Classmate yang baru , aku tahu la aku tak macam kawan2 kau yang kau selalu bangga2 kan . Sikit2 dorang , aku ni macam tunggul je kan . Setiap hari aku tunggu kau macam orang giler , bile aku jalan sama-sama nan kau , kau bukan layan aku pun .. Tapi kau layan kawan2 kau tu . Aku pun ada perasaan ann ? Kau kesah ape kalo aku sakit hati dengan kau , ouhhh ! aku lupa aku ni kan bukan nye penting pun kepada kau . Yang kau tahu , bile susah mula lah kau cari aku . Tapi bile kau senang , senang je kau lupa kan aku ! Aku sayangggg kau tapi nape kau buat aku macam ni ? aku tak nak kehilangan kau la kawan ! tapi kau yang nak kehilangan aku , da laaa . Aku da malas nak cerita panjang pasal kau lagi , buat aku sakit hati je .. k laa babai , Assalamualaikum .

p/s : Aku tak mengharap pun kau terasa or else . Tapi kalo kau terasa , Sorry .

No comments:

Post a Comment