"Aku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya, namun ku tetap berjanji akan masih mencuba untuk memujuk hatimu mencintai aku kerna semua yang ada hanyalah untukmu.."

Monday, December 05, 2011

Cukup la dan hentikan semua sandiwara kau tu !

Aku tak taw la apa salah aku dan kenapa kau nak buruk2 kan aku . Aku tak penah kenal dengan ko , dan aku TAK INGIN nak kenal dengan ko tp ko punyer cerita macam aku da lama kenal ko . Tolong r der , aku tak pernah bercakap dengan ko tetibe ko nak bercerita pasal aku . Ape masalah ko sebenar nye der ? Tak puas hati cakap depan2 , ko tak payah nak tarik member aku or ko tak payah nak halang member aku tok tegur aku . Ape ko ingat ko tu da besar sangat ke ? da cukup bagus dengan sume bende ni ? Aku sikit pun tak goyang r dengan ko . sebab aku bukan member ko , aku tak penah cakap pasal ko dan aku jijik lagi dengar nama ko ada la . Kalo ko rase ko seronok sangat cerita pasal aku , mai la datang kat aku .. kite cerita same2 .. Aku bagi ko peluang ape yang ko nak cerita kan tu . Ko tak payah la nak cakap ngn sume orang aku ni perampas ! aku da banyak kali dengar orang cakap macam tu . tu sume sebab mulut korang yang tak puas hati dengan  aku ! ko tak payah la nak cakap "Special BoyFriend" aku tu akan permainan aku one day nanti , macam mana yang korang rase . Aku kenal sape "Special BoyFriend " aku tu , dia mmg suka berkawan dan aku tak pernah halang dia untuk berkawan dengan sapa2 pun . Cuma bagi aku , kawan die .. kawan aku jugak .. So korang tak payah la nak jump to conclusion tentang perhubungan aku ! Tuhan yang menentukan perjalanan aku dengan "Dia" , bukan korang la sewel ! n korang tak payah la nak cakap yang aku ni bajet "HOT" .. Asal , kalo aku bajet hot pun , aku de gune duit ko ? aku ade guna kerete ? motor ? kredit ? baju ? or tudung ko ? tak ade kan ?! So aku taw mesti sebab korang jelezzzzzzzz aku 'HOT" kan .. Sebab tu korang cakap bukan2 pasal aku . N korang sebut nama aku dengan bf aku dengan nama yang kotor kan ? bagus laa .. bagus sangat2 ! semoga Tuhan ampuni dosa2 korang tu yer ,, AMINNN ... cukup la tu kawan , cukup la nak mengata orang tanpa ada bukti yang kukuh k .. Sia2 je korang hidup klo bergelomang dengan dosa . Nauhuzubillah .. k la aku da malas nak bercerita pasal korang , buang mase n menyemak je kt blog aku ni . #kbai !

No comments:

Post a Comment