"Aku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya, namun ku tetap berjanji akan masih mencuba untuk memujuk hatimu mencintai aku kerna semua yang ada hanyalah untukmu.."

Friday, May 05, 2017

BILA NK TAMBAH LAGI??? BOY OR GIRL ?

Ramai juga yg tnye, bila nk tmbah lgi yg ketiga.. amboiiii amboiii amboiiiiii korg semua sabor dlu la ya.. rahim ni la satu2 nye yg saya ada n perlu dijaga dgn baik.. takut bile dgrrahim pecah la,, itu ini laa.. allahu.. takut yg amat.. so bg la sy berehat untuk 3 or 4 tahun dlu.. abang n adik pun da besar.. insyAllah, baru nk plan lagii.. walaupun orang ckp, and assume "lepas ni anak yaya ni sure boy lagi ni' majority 90% ckp mcm tu.. tp xpela.. xkisah la boy ke girl.. jji sihat n jji jd anak yg soleh kelak. so abang n adik pun de kawan.. sama2 laki kan..


Ada la org ckp yg sy ni memilih, nak anak lelaki jekk.. amboi amboii amboiii mulut kamu tu mmg xde insurance erk? sy xpernah ckp xnk anak perempuan OKEYH! xyh nk tunduh ckp yg "ank prmpuan ni susah la, sb perempuan klo salah didik nnt bila besar mcm2 hal buat, n lg satu ayah kne tanggung dosa anak perempuan dari lelaki" "siap ckp lgi yg org yg ckp tu tgh prgnant ank no 2 skrg, duduk sebelah aku jela.. itu iniiii " ALLAHU SEDIH nya sy dgr awak ckp cm ni pd sy.. bila sy ckp mcm tu pd awak? bila bila bila??

Tolong la jgn tuduh sebarangan  berdosa taw, dosa besar.. ibarat kamu ni bunuh orang da.. SAYA MMG XKN MAAF KAN AWAK DUNIA N AKHIRAT, AWAK CARI LA SY DIPADANG MASYAR NNT YA..

Alhamdulillah sy bersyukur Allah bg sy zuriat keturunan buat sy dan husband harta kami dunia akhirat dan kami  xpernah merungut cikit pun, malah kami lagi bersyukur dan berterima kasih atas rezeki yg sgt berharga ni... dan kami xpernah iri hati sikit pun dgn kamu sekeluarga.. tolong la jgn masuk cmpur dalam hal keluarga aku... ko bukan sesapa pun bg aku.. NOTHING !! ade ke xde ke.. sama jek..

tp igt AKU MMG XKN MAAF KN KO SAMPAI BILA2.. SEKIAN !!!!!!

No comments:

Post a Comment