"Aku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya, namun ku tetap berjanji akan masih mencuba untuk memujuk hatimu mencintai aku kerna semua yang ada hanyalah untukmu.."

Thursday, October 29, 2015

Suprise birthday from him < 3

Assalamualaikummmm..

Hyeee uoollsss.. last week is my birthday on 22/10/2015.. terasa macam puteri lak time tu.. sb apa...sb every second papa wish "Happy Birthday little girl".. little girl sgt.. HAHAHHA !! ok.. nk cerita ni sebelum menjelang pada 22/10/2015 or detik 12.00am... Papa ayish with kt mama pukul 9.00pm after dinner... sy pun da pelik da,, awal lagii la bie... semangat bebenorrr.. hihi... tp abie ckp, xpe.. bie nk jadi orang pertama yang wish sayang..cehwaaahhh... romantic sgt.. hehe !

Pukul 9.00pm wish, pukul 10.00pm wish, pukul 11.00pm dan pukul 12.00am pun wish yg terbaikkk la kan... kan malam jumaat... ooppssss !! projek memikat hati suami... HAHAHAHA !! ok tukar topic.
so kami pun tidooooo.. Pastu...
Then mcm biasa la.... si kecik tu everyday confirm bangun kul 3am or 3.30am sebab nk susu.. pastu tido la balik smpiiii kul 8am. ok... nth knp on that day 22/10/2015 pukul 5.30am tetibe ayish bangun then ketuk kepala sy 3 kali.. handooiiiii nasib mama xde heart attack taw.. hihi.. dalam hati mama... "aik, anak mama da bangun, awal nye bangun sayanggggg.." lepas je peristiwa ayish ketuk kepala, ayish pgg muka mama... pastu ayish cium pipi, dahi n semua laaa.. malu nk cite.. hihi... then lepas ciumm... ayish automaticccc tidoo balikkk... HAHAHHAHAHHA !!! ni lawakkkk... sgt3 lawak.... upe2 nye ayish nk wish birthdayyy mama erk.. ayish xnk papa wish dulu selain ayish kan.. ayish nk jadi orang pertama kannnnn... haha ! masa ayish tido tu.. mama cm biase klo xcium ayish tu xsah, confirm nk cium 24 jam, dan mama bisik kat ayish.. maaf kan mama... sebenarnye, papa da wish dlu sebelum ayishh .. HAHAHAHAHHAHA !!! sayangggg anak mama sorang ni... kecik2 da bijak... bijak sb apa, bangun senyap2 sb xnk bg papa terjaga..... hehehe ...

Then dalam pukul 8.00pm lepas solat maghrib (22/10/2015), pi la makan2 kt Pizza Hut.. then suddenly black out.. dalam hati mama "aik, xkan time birthday aku black out pulak" then tetibe terdgr la lagu HAPPY BIRTHDAY TO UUUU,, HAPPY BIRTHDAYY TOOO UUU.. staff pizza hut tu yg pgg kek n siap ade yg menari2 dan bawa hadiah lgg... suprise n terharu sgttt.. orang lain yg aku xkenal pun turut join nyanyi kn lagu birthday aku sekali... tq guysss... Hanya Allah yg tahu perasaan aku time tu. Orang sume ckp, buka la adiah.. buka la adiah... adoiiii.. malu lak ase..

So aku pun buka... then SUPRISE !!!!! IPHONE 6S PLUSS !!! WOWWWW !!! BIEEEEE !! terus peluk shuben kuat2 n kiss aku da xkisah orang nk ckp pe,, kekasih halal kan.. tetibe mengalir air mata ini.. nasib time tu ayish dok dlm baby chair makan biskut. klo de kt tgn aku mase tu, mau aku terlepas sikecik tu..hehhee ... orang lain kat keliling aku semua terkejut, hubby beli yg the latest kut.. smua tepuk tgn...

Aku pun pelik,, aik, b knl ke orang keliling tu... hubby ckp knl.. sbnrnye tu semua geng die.. kuang asammmmm !!! haha !!

btw, tq shuben for the amazing suprise.. only u n haris in my heart for ever n ever.
Walaupun nmpk simple suprise dia.. tp bg sayang ianya amat bermakna, dan sayang xkn lupe smpi bila2..
TQ SO MUCHHH DEAR HUBBY.


IPHONE 6S PLUS

Pau papa time pi the curve plus IKEA. hehehe


No comments:

Post a Comment