"Aku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya, namun ku tetap berjanji akan masih mencuba untuk memujuk hatimu mencintai aku kerna semua yang ada hanyalah untukmu.."

Wednesday, November 06, 2013

Selamat Ulang Tahun Sayang..


Assalamualaikum sayang
Hari ini hari ulangtahun kelahiranmu
Hari ini aku masih diberi peluang
Menikmati hidup bersamamu
Menatap senyumanmu yang menyenangkan
Merenung dalam2 matamu yang penuh kelembutan



 


Selamat ulangtahun sayang
Semoga tambahnya usiamu
Meningkatkan kematanganmu
Menguatkan keimananmu
Mencantikkan keperibadianmu

Selamat ulangtahun sayang
Tiada hadiah yang istimewa dapat kuberikan
Selain cinta kasihku untukmu
Sayang dan kesetiaan sebagai bakal isterimu
Keikhlasan yang jitu biar apapun yang berlaku

Di hari ulang tahunmu ini
Ku selipkan do'a untukmu
Agar kedewasaan mampu merubahmu
Mengerti akan erti cinta sesungguhnya
Ku tahu,,,
Aku tak sempurna untukmu
Tapi cintaku selalu sempurna untukmu
Walau kadang cinta membuat kita jauh
Suka dan duka pernah kita lewati
Segala rintangan pernah kita hadapi
Kadang egomulah yang mengalahkan semuanya


Aku terimamu dengan kisah silammu
Aku terimamu dalam keadaan sekarang
Aku akan terus disisimu selagi kau mahu
Sesungguhnya itulah hadiahku untukmu

Semoga kebahagiaan selalu berpihak padamu
Aku di sini masih menantimu dengan setia
Menunggu waktunya tiba
Di mana kita akan bersama
Menjemput mahligai cinta berdua
Menuju kerajaan cinta
Bersatu untuk selamanya,,,

SELAMAT ULANG TAHUN MY DEAR 
MUHAMMAD HANIS JUHARI =)