"Aku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya, namun ku tetap berjanji akan masih mencuba untuk memujuk hatimu mencintai aku kerna semua yang ada hanyalah untukmu.."

Friday, September 30, 2011

Malam Yang Mengerunkan. huhu !

Time aku ngh syok2 dok ber on9,, tetibe mama aku panggil soh trun bawah sb along panggil . Aku pun ape lagi, cepat2 turun bawah .. pas tu ..


AKU : Nape along ?
ALONG : Amik surat kawan kau dlm beg tu ..
AKU : Haa ? Surat ? Surat ape ek ???? *pelik*
ALONG : Amik la dalam beg tu , kt belah depan ..
AKU : *Lantas pergi amik surat tu*
AKU LAGI : WOW!!! BSN ?? dapat ke along ??
ALONG : Soh laa die bace .. hehe


Aku pun ape lagi, cepat2 nek atas dan capai HP aku tok cll my sunshine ni .. aku xtaw nape aku mengigil nk bukak surat die tu,, sangat kut . macam aku lak yg apply practical tu . haha !! =))

Dan finally, surat tu tulis yg Muhammad Hanis Juhari telah diterima oleh pihak Bank BSN tok wat practical kt citu ... perrgghhh !! mcm nak nagesss je rase .. happy yg teramat sangat, yelaa.. mane xhappy kn.. orang yg kite sayang cinta da dapat ape yg die nak, haha !!.. Syukur KeHadrat Ilahi .. =))


p/s : Semoga my dear, dapat tumpukan sepenuh perhatian terhadap keje die tu . Selamat tempuhi alam pekerjaan biyy .. <3 <3 <3 !!

No comments:

Post a Comment